dinsdag 31 augustus 2010

Huwelijkskaart.


Ik heb deze kaart al verschillende malen gemaakt. Heb deze ook een aantal keer in het wit gemaakt. Maar ik vond dit ook weleens wat anders, zo met dat rose erbij. Past mooi bij het plaatje. In het midden heb ik nu de Marianne Design Creatables mal bladeren gebruikt. Heb deze kaart al wel zo'n 15 x gemaakt. Ze blijven er elke weer om vragen of ik die wil maken. Maar hij blijft leuk om te maken. De hartjesmallen zijn van de Double Do XL.

Groetjes Astrid.

7 opmerkingen:

  1. Ook weer een beauty!!!

    Ik bestel zelf ook niet in het buitenland hoor, dat durf ik ook allemaal niet, maar deze had ik via via geregeld ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, super.
    Erg liefjes en voor vele jubileums te gebruiken.
    Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!!
    Kan me voorstellen dat je die al een aantal xtjes heb moeten maken:)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaart is schitterend, heerlijk romantisch.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi atrid Is een bruikbaar model, heb ik ook al vaak gemaakt.Deze is ook leuk zo.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart kan me inderdaad voorstellen dat je die al meerdere keren hebt moeten maken, het is ook een mooie layout

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen