donderdag 17 maart 2011

Happy Birthday.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Marjo. Ik had vorige week al tegen haar gezegd dat ik haar kaart nog steeds moest maken, omdat ik nog bezig was met kaarten maken voor de demo van Pipoos. Toen zei ze tegen me: Als ik geen eigen gemaakte kaart krijg, dan krijg je hem terug hoor. Lol. Maar natuurlijk heb ik gisteren nog een kaart voor haar gemaakt en manlief heeft de kaart vanmiddag bij haar in de bus gegooid. Ik hoop dat de kaart bij je in de smaak is gevallen Marjo!



De volgende materialen heb ik op de kaart gebruikt:

Designables DS0908 van Marianne Design
Creatables LR0156 en de LR0157
Clearstempel van Marianne Design EC0125
EK Succes pons (weet alleen de naam er niet meer van)
Roosjes heb ik weer zelf gemaakt met de bloemenpons en beinkt met Distress Ink


De stempel heb ik ingekleurd met Distress Ink:

Tattered Rose
Spin Sugar
Worn Lipstick
Peeled Paint
Bundled Sage
Antique Linen
Tea Dey
Vintage Photo
Mustard Seed
Spiced Marmalade
Pumice Stone


Heb deze kaart ook gemaakt voor de volgende Challenge:

Marianne Design Challenge Blog
Nadias Challenge Blog


Bedankt weer voor de reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes Astrid.





22 opmerkingen:

  1. heel erg mooi astrid
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die zal best wel bij haar in de smaal vallen,en ze heeft gelijk hoor,geen eigen gemaakte kaart,die zou ik ook retour afzender doen haha
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid een lief kaartje hoor.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww wat een super mooie kaart, met schitterende details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi Astrid, ze zal er vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje! Die geeft ze zeker weten niet terug!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, lief kaartje! die zal vast wel goed in de smaak vallen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje, zal zeker in de smaak vallen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Astrid, mooi gemaakt hoor. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge blog
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo astrid, wat eem mooie en leuke kaart heb je gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Astrid,zo lief je tempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weet zeker dat ze de kaart niet terug stuurt, heel erg mooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie, leuke en lieve kaart Astrid.
    prachtige combinatie.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartstikke lief kaartje Astrid, heel mooi ingekleurd ook.

    groejtes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een supermooie kaart Astrid, leuk hoor
    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leukertje, dank je wel voor het meedoen met Nadia's challenge blog
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart en mooi combinatie van materiaal.
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's Challenge.

    Liefs, Myriam
    DT - Nadia's Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, what a wonderful card !!!

    Thanks for joining us at Nadia`s Challengeblog this time.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen