donderdag 8 december 2011

Schudkaart.

Vandaag weer een kaartje met de spullen van Marianne Design. Ik ben helemaal weg van de Craftables van Marianne Design. Vind ze zo leuk. Heb eens een keer een schudkaart gemaakt. Vond het wel leuk met al die sterretjes voor de kerst.


Heb de volgende materialen ervoor gebruikt:

Marianne Design Craftables CR1203, CR1204 (bloem).
Marianne Design Creatables LR0192 (pluimen).
Marianne Design clear stamp kerst CS0832.
Eline's winter Huis clear stamp EC0132 (hulsttak).
Marianne Design Paper Roses RB2205.
Pretty Papers Bloc Merry Little Christmas PB7034.
Marianne Design knipvel DDK3202.
Stickles goud.
Mica en kant.
Plakparels.

 

Voordat ik de schudkaart op elkaar geplakt heb, heb ik eerst de hulsttak in het midden met Distress Ink ingekleurd. Daarna de randen van het onderste gedeelte papier eerst nog beïnkt met de hulsttakjes. Daarna de sterretjes erin gestrooid en op elkaar geplakt. Nu maar schudden.......


Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenge:



Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties op mijn bonbondoosje.

Groetjes Astrid.

19 opmerkingen:

  1. He Astrid, wat een lief kaartje en inderdaad leuk z'on schudkaart, dat is lang geleden dat ik die gemaakt heb. Het is al laat, gauw m'n bed opzoeken.....en tot maandag he, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een beauty, leuk met het schut gedeelte, ik vind de craftables ook zo mooi.
    ik ben blij dat mijn kaart toch goed is aan gekomen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Astrid.
    Dat is ook wel weer eens leuk om te maken een schudkaart.
    Erg leuk met de stempel op de achtergrond.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is schitterend Astrid, leuk een schudkaart weer,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart!!!En je bonbondoosje vind ik ook geweldig....
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi geheel, prachtige kleuren heb je gebruikt, een schitterende sketch!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Astrid what beautiful things you have been creating! Your colours and papers are absolutely stunning and the gorgeous boxes you have made are just perfect!
    At last I have been able to become a follower of you, many times before the link has not been there
    Hugs Laurie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Astrid, ik ben ook al iets met zoiets aan de gang, maar de tijd, de tijd... Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Astrid! Ik heb de craftables gekregen van de sint:-) Ik moet er nog mee beginnen, maar jij zorgt meteen voor een hoop insiratie!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje van een kaart ASTRID.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Astrid,lief plaatje,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart!! Knap gedaan en ook zo netjes, dat schud gedeelte!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! this is SO beautiful Astrid!! The little girl with candle is adorable! Love the papers and embellishments - gorgeous card!
    Hope you are having a good weekend!
    Hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een enige kaart Astrid! heel gaaf gemaakt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje zeg hele mooie kleurtjes bij elkaar, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful job Astrid! Love how you've distressed all of the edges to give it a vintage/aged look too. hugs, Kimberly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card. So mutch to look at and adore! Thanks for playing with us at Marianne Design Divas. Hugs Kattiz

    BeantwoordenVerwijderen