vrijdag 28 december 2012

Mijn favoriete kerstkaarten 2012.

Vandaag wil ik mijn 5 favoriete kerstkaarten van 2012 laten zien, want op het blog van Debby kun je meedoen met een leuke Challenge.


Ik vond het moelijk om te kiezen, maar dit is uiteindelijk mijn Top 5 geworden:

Deze kaart heb ik al in het begin van het jaar gemaakt. Ik houd erg van deze kleuren. Ik heb er dit jaar meerdere in deze kleuren gemaakt, zoals jullie zo zullen zien. Elk jaar neem ik me voor, om elke maand één of twee kerstkaarten te maken. Maar het is me dit jaar weer niet gelukt en dan moet je op het laatste moment weer aardig aanpoten. Maar mijn voornemen is om het volgend jaar weer te proberen. Wie weet, lukt het me het komend jaar wel!!!!! Hihihi.  Hier vind je de originele post van de kaart met Tilda.


Ik heb weer dezelfde kleuren gebruikt, maar dit keer een ronde kaart gemaakt en weer met het mooie Bo Bunny papier. Daar ben ik ook helemaal weg van. Hier vind je de originele post van de ronde kerstkaart met sneeuwpop.


Deze kerstkaart is met met de mooie digi van Cuddly Buddly `Toby Tumbly Pulling the Sledge`. Vind dat van die schattige digi's. Heb hier ook de prachtige Memorybox mallen bij gebruikt. Hier vind je de originele post van de kerstkaart.

 

Dit keer een hele andere kerstkaart/hanger met de stempel Ski Edwin en heb een keertje een andere kleur gebruikt. Hier vind je de originele post van de kerstkaart/hanger. Vond het zelf ook een lievertje geworden en heb het nog niet verstuurd. Hangt bij ons nog op, in de woonkamer. Kunnen we er nog van genieten.


Hier weer de laatste kerstkaart, van de Top 5. Heb weer de stempel van Ski Edwin gebruikt, maar dan een keer met dit prachtige papier van Papermania bloc Home for Christmas. Hier vind je de originele post van de kerstkaart special delivery.


Verder wens ik iedereen een fijn weekend toe.

Groetjes Astrid.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,

    Echt een prachtige serie kerstkaarten heb je gemaakt en het papier van je laatste kaart, kwam ik net nog tegen en dacht..daar heb ik helemaal geen kerstkaart mee gemaakt...wat jammer (misschien ga ik nog wel een kaartje maken)... stuk voor stuk zijn het toppers...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn beeldschoon. Allemaal verschillend maar wel erg leuk.
    Groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten, Astrid. Stuk voor stuk. Kan me goed voorstellen dat deze je favorieten zijn.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge waar je aan meedoet, zo bekijk je je kerstkaarten nog weer eens.
    Ik neem me ook ieder jaar door om door het jaar heen kerstkaarten te maken, maar ook mij lukt dat niet.
    Ben er nu al weer wel mee bezig, heb er al 5 af, maar of ik het vol ga houden?????
    Succes met de challenge, aan je kaarten zal het niet liggen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten heb je gemaakt Astrid. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo mooie kaarten heb je uitgezocht.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh what a wonderful selection of Christmas Cards Astrid, no way can I choose a favourite cos each one is so gorgeous.
    Thank you for joining My Favourite Christmas Cards.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn allemaal heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeilijke keuze ze zijn altijd allemaal super, maar deze collectie is super. Succes met de challenge.

    Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn prachtige kaartjes Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaarten zijn super en mooi de kleuren combinaties
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW!!!!! Astrid, these are all so amazing. Really great choice of cards, I can't choose a fave, I love them all. :o)

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh these are all gorgeous! Thanks for sharing your favourites!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moeilijk om te kiezen, stuk voor stuk juweeltjes, maar de bovenste heeft qua kleur mijn voorkeur geloof ik:)!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit zijn stuk voor stuk schitterende kaarten Astrid.Allemaal prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook de kerstkaarten heb je toppie geselecteerd, allemaal even mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen