dinsdag 4 februari 2014

Geslaagd.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik heb gemaakt voor de demo van afgelopen Zaterdag bij 't Hobby Schuurke. Binnenkort zien jullie nog meerdere kaarten van de demo op mijn blog verschijnen. Op het blog van Joy!crafts kan je nog meer leuke voorbeelden zien, die met de nieuwe mal van Joy!crafts Owl 6002/3101 zijn gemaakt. De zijkanten van de vleugels heb ik een beetje ingeknipt, zodat het net een beetje op veren lijkt. Ik heb er zelf ook nog pootjes onder gemaakt en een afstudeerhoedje. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Owl 6002/3101.
Joy!crafts Shabby Chic Paper Bloc 6011/0303.
Joy!crafts Ribbel kraft karton small 8089/0214.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0025.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0043.
Joy!crafts Jute Ribbon 6300/0503.
Artemio Clear Stempel (Geslaagd).
Distress Ink vintage Photo.
Witte embospoeder (Wow).
Splitpennen.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende Challenge:


Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Astrid.

19 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk Astrid, de uil is echt grappig,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan, de uil is echt grappig.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Astrid,
    de vleugeltjes zijn net echt!! toppie..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Astrid, de vleugeltjes zijn erg mooi geworden, net echt.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje ziet er prachtig uit met dit uiltje!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owly....wat een mooi kaartje! Ik ben gek van uilen. Ik vind je krijtbordje ook zo mooi.
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Succes!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig leuke kaart Astrid, erg leuk dat hoedje op deze wijze uil. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whooow super leuk gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, daar ben ik dan eindelijk hihi, had het druk en vandaag had ik opeens geen leeslijst meer maar het is dan uiteindelijk toch nog gelukt.
    Supergave kaart heb je gemaakt Astrid, leuk idee om er een geslaagd-kaartje van te maken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief uil kaartje, super mooi gemaakt.

    Groet:http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen