zaterdag 15 februari 2014

'n hele fijne Dag.

Vandaag laat ik jullie nog 2 kaarten zien, die ik gemaakt had voor de demo van afgelopen keer. Bij de eerste kaart heb ik verschillende producten van Joy!crafts gebruikt, waaronder de mooie nieuwe mallen Fantasy Flowers 6002/0266 en de 6002/0267. Die zijn zo leuk om op een kaart te verwerken!


Hieronder zie je een kaart met het Studio Light papier en de mal van Dutch Shape Art 4 van Dutch Doobadoo, die ik gebruikt heb. Natuurlijk niet te vergeten de mooie stempel Post Card van Joy!crafts.


Met de bovenste kaart wil ik meedoen met de volgende Challenge:

Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend. Weer bedankt voor het langskomen op het blog en graag tot de volgende keer!

Lieve Groetjes, Astrid.

22 opmerkingen:

  1. ze zijn beiden heel mooi


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Astrid,
    Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt!
    Moet nog heel wat andere kaarten bekijken zag ik al.
    Dus dat is nog even genieten.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Astrid, mooie mallen en prachtig papier gebruikt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid,
    Je hebt weer 2 schitterende kaarten gemaakt!!
    Voor beide kaarten heb je erg mooie kleuren uitgekozen bij het bruin.
    Liefs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid, 2 hele mooie kaarten. Zien er prachtig uit.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er allebei prachtig uit!!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn en waren prachtig, mooie details en bijpassende papiertjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning cards, love both of them.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid
    Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten, Astrid!!
    Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Astrid!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten Astrid. Kraft kan je altijd zo mooi combineren, heb je bij deze twee kaarten ook weer gedaan.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaarten Astrid, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit zijn alweer van die prachtige kaarten, vooral de onderste! Zelfs zonder een stempel of plaatje is die heel mooi!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee superrr mooie kaarten weer echt schitterend. Je postcard is wel mijn favoriet van de twee.

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie kaartjes en mallen Astrid
    en wat heb je dat afdrukje gaafffff gekleurd
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou As ik vind ze allebei weer schitterend plaatjes zijn het.Zie inmiddels dat het winnen je ook nog steeds goed afgaat zelfs met valentijn zag ik.Ik ook hoor heb bij Tiets 2 gratis kaarten voor de Den Bosch beurs gewonnen,lachen hè?

    Meid ik hoor je wel weer,
    liefs en een dikke X Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Astrid, juweeltjes weer. Ben vooral gek op de onderste kaart met de ansicht. Prachtig hoe bruin papier en bloemen zo'n dromerige uitstraling kunnen hebben. Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten!!! Zien er super uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A really beautiful card. Thanks for joining us at SFTW.
    Gunn***

    BeantwoordenVerwijderen