vrijdag 28 februari 2014

Winkels.

Vandaag laat ik jullie een leuk model kaart zien. Ik heb deze van het blog van krea2day. Het is erg leuk om te maken en eens weer heel wat anders dan een gewone kaart. Ik heb er een bakkerij en een bloemenwinkel op gemaakt. De bakkerskar heb ik nu gebruikt als bloemen kar. 


Links zie je de bakkerij. De bakker heb ik voor de oven geplakt en verder nog wat brood en broodjes ervoor geplakt. Rechts heb ik de bloemenwinkel gemaakt met een bloempot met bloemen ervoor. Uit het Happy Bloc's heb ik een rand met bloemen uitgeknipt en op de kaart geplakt.


Zo ziet het eruit, als je het model helemaal openklapt.


Hier zie je het bovenaanzicht van de creatie, hoe het model/patroon eruit ziet. 


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Houses of Holland 6001/0037 en 6001/0039.
Joy!crafts Bakery Clear Stamps 6410/0087.
Joy!crafts Bakery stencil 6002/0305.
Joy!crafts Bakery stencil 6002/0306.
Joy!crafts Bakery stencil 6002/0308.
Joy!crafts Bakery stencil 6002/0310.
Joy!crafts Fantasy Flowers 6002/0268.
Joy!crafts Paper Happy Bloc's 6011/0031.
Joy!crafts Paper Bakery Bloc 611/0033.

Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen!? Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Astrid.

17 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet er weer prachtig uit Astrid. Leuk model heb je ook gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohh Geweldig mooie kaart met heel veel leuke details. De oven lijkt net of die echt brand, Toppertje hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat mooi Astrid al die mallen bij elkaar op dit model kaart.
    Super. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi tafelreel !
    Een gezellig weekend, met wie weet lekkere warme broodjes, hihihi.
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk kaartje Astrid!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf Astrid! Ik zag hem al bij Krea2day en vind hem helemaal super.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw schitterend Astrid, zo supermooi heb je dit gemaakt, echt een kunstwerk, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk geworden, je hebt er weer een hoop werk van gemaakt,
    groetjes Lia
    PS: als de dames nog zin hebben zie je ons vanmiddag nog eventjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Astrid, wat leuk die ronde 'flappen' aan de kaart. Erg mooi geworden. Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend gaaf gedaan Astrid! Zo leuk gedaan met de huizen en dan weer de fiets helemaal vooraan.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart heb je gemaakt!!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Astrid wat een super gave creatie is dit en ik ben van de week ook achter deze stencils aangegaan en heb er een kunnen bemachtigen.
    ik vind ze zo leuk en jij hebt ze zo goed gebruikt.
    fijne zondag en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg leuk gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat weer super leuk gemaakt Astrid toppie
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Astrid,
    Je hebt het patroon super mooi gemaakt!!!
    Echt prachtig geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card Astrid, love the very scrummy design & wonderful details.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen