maandag 14 maart 2016

With Love.

Hallo allemaal,

Hebben jullie het mooie Paper & Pictures Floral al gezien, met de mooie verschillende bloemen die erin staan? Ik heb voor deze kaart de roos gebruikt, die mooi past bij het Paper Bloc Vintage Roses. Het achterste gedeelte van de kaart, heb ik het kraft papier, witte linnen papier en het design papier. met de pons die bij de card & envelope maker hoort, de rondingen in het papier gemaakt. Het rose Metallic papier past qua kleur erg mooi bij het Paper Bloc. De mooie hartenrand van Lin & Lene heb ik uit het metallic gestanst. Daarbovenop heb ik het Frame van Line & Lene verwerkt, met daaronder het plaatje van Paper & Pictures. Links boven in de hoek van het Frame, heb ik nog een paar van de hartjes, die uit de rand stans zijn gekomen, verwerkt. Rechts onderin de hoek heb ik nog een swirl geplakt met daarop wat mooie Artificial Flowers geplakt. Links van de bloemen nog de mooie tekst van de Clear Stamps Sending Messages gestempeld en verwerkt met het Postage Stamp stencil.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 1201/0006 Cutting & Emb. Lin & Lene rand hart.
Joy!crafts 1201/0054 Cutting & Emb. Lin & Lene Frame.
Joy!crafts 6002/0163 Cutting & Embossing Vintage Border (swirl).
Joy!crafts 6002/0324 Cutting & Emb. Postage Stamp.
Joy!crafts 6011/0054 Paper Bloc Vintage Roses.
Joy!crafts 6011/0063 Paper & Pictures Floral.
Joy!crafts 6200/0054 Card & Envelope maker (de pons ervan).
Joy!crafts 6370/0055 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0065 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 8013/0128 Metallic Cardstock Rose.
Joy!crafts 8089/0203 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0261 Cardstock Linnen structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooi plaatje en het frame er om heen is erg mooi,alle details maken je kaart helemaal af!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt ,het is inderdaad een heel mooi plaatje en het komt zo mooi over in het frame...super!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Romantisch hoor!!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw....I love it.
    Helemaal mijn ding, Astrid....
    Een heel mooi plaatje en mallen.......,
    alles eraan is mooi.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw....prachtig gedaan Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Cas/Vintage}

    BeantwoordenVerwijderen