woensdag 1 februari 2017

Dream Big Little One.

Hallo allemaal,

Het Papierblok Little Miracle blijf ik erg mooi vinden om baby kaarten mee te maken. Vooral de plaatjes en teksten zijn ook erg schattig die erin zitten. Dit keer heb ik het nieuwe stencil Liefdes Luchtballon erbij gebruikt, want die past erg goed bij het schattige plaatje. Deze heb ik een keer uit wit linnen structuur gestanst en de hartjes beïnkt en bij de andere luchtballon heb ik het uit het mooie papierblok gestanst en geëmbost en dit keer niet beïnkt. Op de 2e foto kun je het goed zien. De mandjes van de luchtballonnen heb ik nog uit kraft gestanst/geëmbost en beïnkt.


Voor de mooie rand aan de rechterkant van de kaart, heb ik de mooie ovale stencils van Mery's Swirls gebruikt. Deze heb ik een aantal keer gestanst en voor de helft erachter geplakt en zo een paar onder elkaar geplakt, zodat je er een mooie rand aan krijgt. De schattige eendjes komen van het stencil Baby Bears. Ik vind die zo lief voor babykaarten/creaties.


De mooie sterren komen van het stencil Happy Christmas, vindt ze erg leuk om bij baby/jongenskaarten te gebruiken.


Verder de kaart nog versierd met Decorative Pearls Blauw. Rechts bovenin de hoek nog de mooie tekst Dream Big Little One uit het mooie Papierblok Little Miracle. Op de sterretjes aan beide kanten heb ik ook nog Decorative Pearls Blauw geplakt met Tackylijm.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0409 Cutting & Emb. stencil Baby Bears.
Joy!crafts 6002/0657 Cutting stencil Mery's Swirls.
Joy!crafts 6002/0665 Cutting, Emb. & Deb. stencil Liefdes Luchtballon.
Joy!crafts 6002/2050 Cutting & Embossing st. Happy Christmas.
Joy!crafts 6002/6103 Cutting stencil Vierkant groot (10st.).
Joy!crafts 6011/0384 Papierblok Little Miracle.
Joy!crafts 6020/0017 Decorative Pearls blauw.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0203 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Astrid.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en lieve kaart. Prachtig. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo ontzettend leuk gedaan. Prachtig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig ! Zo mooi met de bijpassende stansjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje Astrid.....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lief kaartje Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo wat een schatje van een kaart Astrid, lief papier , de eendjes zijn echte blikvangertjes, mooi plaatje erbij, een schitterende babykaart is het geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je kaart Astrid. Leuke spullen zijn er weer van joy.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen