zaterdag 4 februari 2017

Veel geluk.

Hallo allemaal,

Vandaag eens een ander patroon van kaart. Ik heb hier gebruik gemaakt van de Die Cut Topper Pad. Deze heb ik omgetrokken en het kleinere patroon heb ik eerst uitgeknipt en daarna ook omgetrokken.   Voor de aankleding van de kaart, heb ik de Papierset Dirty Pastels, de Papierset Roses gebruikt en het mooie witte Metallic Cardstock. Het mooie vierkant waar het plaatje achter zit, is een ouder embos stencil, die ik weer eens gebruikt heb. Achter het plaatje heb ik nog de mooie Sending Love verwerkt. De hartjes die eruit komen, heb ik rechts aan de zijkant er nog twee van geplakt. Op het achterste gedeelte nog het ovaal stencil groot verwerkt. Het hartje stencil is ook al een oudje van het Tekst stencil Huwelijk, maar nog erg leuk om voor deze kaarten te gebruiken. Uit het rose papier heb ik ook nog twee kleine hartjes geplakt, die uit het Sending Love stencil komen. De tekst erboven, komt van het Clear Stencil Banners.


Bij dit mooie plaatje hoort natuurlijk het mooie zwaan stencil. Deze heb ik twee keer uitgestanst, zodat je het bovenste gedeelte de achterste vleugel weg kan knippen, zodat je een mooie diepte erin krijgt.


Bij deze kaart is het handig dat je een standaard hebt en ik heb hier de mooie Kaartenstandaard nr. 2 voor gebruikt. Verder nog wat Artificial Flowers op de kaart verwerkt met eronder nog de takjes van Bille's Flourishes geplakt. Als laatste nog wat Rose Decorative Pearls geplakt met Tackylijm.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6001/0002 Embossing stencil Vierkant.
Joy!crafts 6001/0025 Embossing Tekst stencil Huwelijk.
Joy!crafts 6002/0122 Cutting & Embossing Kaartenstandaard nr. 2.
Joy!crafts 6002/0253 Cutting & Emb. st. Sending Love.
Joy!crafts 6002/0263 Cutting & Emb. st. Bille's Flourishes.
Joy!crafts 6002/0500 Cutting, Emb. & Deb. st. Stencil Zwaan.
Joy!crafts 6002/6101 Cutting stencil Ovaal groot (12st.).
Joy!crafts 6011/0504 Papierset Dirty Pastels.
Joy!crafts 6011/0513 Papierset Roses.
Joy!crafts 6013/0320 Die Cut Topper Pad.
Joy!crafts 6020/0016 Decorative Pearls Rose.
Joy!crafts 6370/0062 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0065 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0410 Clear Stamps Banners.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0121 Metallic Cardstock wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige, romantische kaart!! Wauw! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    je kaart is weer prachtig! leuk model ook,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Astrid!
    Groetjes en jij ook een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is dit mooi gedaan zeg. Prachtig kaartje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid, wat een mooie kaart! Zo romantisch...en gefeliciteerd met je winnende kaart met het treintje! Volgens mij heb je 3 of 4 keer met dezelfde kaar gewonnen! Die was ook heel gaaf!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm leuk Astrid.
    Mooi papier en wat een superleuke vorm!

    BeantwoordenVerwijderen