zaterdag 27 mei 2017

Kukeleku......

Hallo allemaal,

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het Paper Bloc Spring Flower. Het plaatje komt uit de set Knipvellen Animal Greetings. Rondom het plaatje heb ik het stencil van Mery's Rectangle Gracefully verwerkt. Met de mooie set Basislijn Snijstencil Ovaal Sierlijk heb ik het buitenste stencil gepakt en voor een maatje groter heb ik het tekenhulpje gebruikt. Erg handig hierbij. Onder de verticale lijn nog het mooie stencil Flower Border verwerkt. Rechtsboven in de hoek de tak met vogels geplakt en hierbij de blaadjes van het stencil Bille's Flourishes gebruikt met daarop de bloementjes van het stencil One of a kind - Spring erop verwerkt.


Voor de voorste kip heb ik het grijsachtige vel van de Papierset Dirty Pastels gebruikt. Deze gemat op wit linnen structuur en de andere kip en haan met kraft gestanst en ook gemat op wit linnen structuur cardstock. Onder de Artificial Flowers heb ik de mooi tak van Vintage Flourishes Blad verwerkt. De kaart verder versierd met Decorative Pearls en deze vastgeplakt met Tackylijm.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0263 Cutting & Emb. st. Bille's Flourishes.
Joy!crafts 6002/0503 Cutting & Emb. st. One of a kind - Spring.
Joy!crafts 6002/0646 Endless Cutting & Emb. st. Flower Border.
Joy!crafts 6002/0659 Cutting stencil Mery's Rectangle Gracefully.
Joy!crafts 6002/6109 Basislijn Snijstencil Ovaal Sierlijk 5 st.
Joy!crafts 6002/6208 Cutting stencil Vogels op tak.
Joy!crafts 6003/0038 Cutting st. Vintage Flourishes Blad.
Joy!crafts 6003/0077 Cutting st. Vintage Flourishes Kip & Haan.
Joy!crafts 6011/0504 Papierset Dirty Pastels.
Joy!crafts 6011/0707 Paper Bloc Spring Flower.
Joy!crafts 6013/0341 Knipvellen Animal Greetings.
Joy!crafts 6020/0012 Decorative Pearls.
Joy!crafts 6200/0024 Tekenhulpje.
Joy!crafts 6370/0054 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0067 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur Wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenge van:

The Ribbon Girl.

Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart,Astrid.De kippen passen zo leuk bij het plaatje.Mooie bloementoef.Een heel fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Astrid, mooie kleuren en toef, leuke stansen en plaatje, een gaaf geheel!
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Astrid. Mooie warme kleuren, mooie stansen en een leuke laagjes-opbouw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi tafereeltje heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart Astrid.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit te genieten van je prachtige kaart Astrid, mooi papier en zo gaaf met de kippen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi tafereeltje.in mooie kleuren.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart!
    Geniet van het mooie weer,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen